جانشین فرماندهی انتظامی البرز از توقیف یک دستگاه خودرو خارحی مدل بی ام و ۵۴۰ قاچاق به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در منطقه مهرشهر کرج در این استان خبرداد .

کشف خودروی خارجی ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در البرز

به گزارش قدس آنلاین ، سرهنگ "محمد نادربیگی" گفت: ماموران کلانتری ۲۲ مهرشهر کرج در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو خارجی مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: در ادامه با بررسی خودرو مشخص شد که اطلاعات کارت خودرو با موتور آن مطابقت ندارد و این خودرو به صورت قاچاق وارد کشور شده و فاقد هرگونه مدارک مثبت گمرکی می باشد.

نادربیگی اضافه کرد: بلافاصله با هماهنگی مقام قضائی خودرو توقیف و به همراه راننده به کلانتری منتقل شد.

وی خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی خودرو توقیف شده حدود ۱۰۰ میلیارد رئال است.

وی گفت: یک نفر در خصوص دستگیر شده و با تکمیل پرونده متهم برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری قاتل فراری در کمتر از پنج ساعت در کرج

کشف خودروی خارجی  ۱۰۰ میلیاردی قاچاق در البرز

فرمانده انتظامی کرج گفت: با تلاش ماموران کلانتری ۴۳ کیانمهر شهرستان کرج، شخصی که در یک درگیری اقدام به قتل یک جوان ۱۸ ساله کرده بود، در کمتر از پنج ساعت شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ "پیمان گودرزی" اظهار کرد : به دنبال اعلام خبری به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک نزاع خیابانی در یکی از بوستان های محله کیانمهر شهر کرج، بلافاصله عوامل کلانتری ۴۳ برای بررسی موضوع به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: به محض حضور پلیس و انجام تحقیقات میدانی از سوی ماموران مشخص شد که در یک نزاع و درگیری خیابانی یک جوان ۱۸ ساله توسط افراد ناشناس مورد حمله قرار گرفته و به قتل رسیده است.

گودرزی اضافه کرد: بلافاصله تحقیقات ماموران در زمینه شناسایی عاملان قتل آغاز و در کمتر از پنج ساعت ۲ نفر در این زمینه دستگیر شدند.

وی گفت: هر ۲ متهم پس از تکمیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.